2011年1月3日 星期一

我不要逃避

放棄實踐自己的夢想總有無數個藉口,又或者有些人真的時不與我,要向生活低頭,但當然大部份人放棄,其實是因為懶惰以及沒有面對失敗時所需要的強大勇氣。
與大部份人無異,我也不能幸免。於是十年前訂下的夢想,一幌眼光陰就過去,我只好兩手空空愧對自己。
要再逃避嗎?
要再逃避嗎?
要再逃避嗎?
我不要!!!
我討厭逃避的自己,我厭惡失敗的人生,所以我決定要追回夢想。三個十年前訂下的夢想,竟然被我認定難度最高的第三個夢想反而今日回望覺得有機會實踐,而且再拖拖拉拉,年華老去體虛力殘,這個夢就鐡定不可能完成了。
於是花了十數天的時間,做了簡單的資料搜集、買單車、訂機票,我就立刻出發,把自己逼上絕路,逼自己去面對,因為我知道,如果這一次我再逃,我將會此生都再難鼓起勇氣。
就這樣,90天單車環遊日本的流浪之旅,正式展開!

1 則留言:

  1. 我都想睇下你當時 90日的單車環遊日本流浪之旅係點 ! 快 d 慢慢的寫番出來俾我地睇, 記得貼埋相, 我知你 Facebook 入面有相, 但真係太多, 一次好難睇得晒 ! 不過你真係好叻仔囉 !

    回覆刪除