2011年4月12日 星期二

星島日報的單車流浪專訪

今日為星島日報做咗個訪問,事緣星島記者睇到香港討論區,覺得我嘅單車流浪好有趣,於是就做一個人物專訪,訪問講咗個幾鐘頭嘢,喉嚨勁痛!訪問會於星期日星島日報A疊刊出,請各位多多支持!:p
(好多謝香港討論區帶比我嘅機會,並多謝星島日報賞識!)

4 則留言:

  1. 多謝!都係因為大家支持先有咁嘅機會,你add咗我facebook未呀!介紹埋朋友一齊睇啦!

    回覆刪除
  2. 我一早add咗你啦!!
    你 Blogger,Yahoo Blog,Facebook,微博我一早就add咗

    我是facebook> HK Pacific Cycles(facebook專頁 發起人)及GA TV Radio(facebook專頁 發起人)

    另所我 Grandia-Blogger啟動!! 及Yahoo Blog- HK Pacific Cycles 上戴全 [遊珠三角 AM+IF 嘆世界]

    你有興趣可以睇下!!

    回覆刪除
  3. 你好多身分喎,要用鳴門多重影分身術先得啦!

    回覆刪除